ראשי עיצוב אתרים מאמרים אחסון אתרים צור קשר

מאגר אתרים בתחום המדיה


האתרים שמועלים כאן נבדקים שאכן מתאימים ושייכים לחברות איכותיות ומקצועיות בתחום


עיצוב אתרים / בניית אתרים


אחסון אתרים / ריסיילר


גרפיקאים / מעצבים גרפים


צלמים


קידום אתרים


פלאשיסטים / מתכנתים


מאיירים / אנימטורים


קורסים בגרפיקה ומדיה


בתי דפוס ושילוט


מאמרים ומדריכים


שרותים נילווים במדיה


צור קשר


מאמרים ומדריכים > אתר תדמית לעסקים קטנים – איך מתחילים?

אתר תדמית לעסקים קטנים – איך מתחילים?

אם אתה קורא מאמר זה, סימן שכבר שוטטת מספיק ברשת ועשית את השלב הראשון – החלטת שאתה צריך אתר אינטרנט.

אז למה באמת צריך אתר אינטרנט?

  • עסק שרק הוקם בוודאי צריך אתר אינטרנט. הרי יכול להיות שעדיין אין לעסק לקוחות כלל. רשת האינטרנט היא מקום מצויין להשיג לקוחות.
  • חברה שכבר עובדת, יכולה להגדיל את נתח השוק שלה היות והיום כמעט ואין בית בישראל ובעולם שאין מחשב שמחובר לאינטרנט . לכן, אתר אינטרנט הוא כמו חנות ששוכרים ברחוב רק שהיא ממוקמת ברשת.
  • לפי סקרי שוק, רובם הגדול של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, לא ילכו לקנות בחנות לפני שיעשו ברור באינטרנט והשוואת מחירים.
  • במידה ואתה לא מוכר מוצרים אלא שרות, אתה יכול לחסוך בעלות השכרת מקום. השרות מוצא ומפורסם באינטרנט ומהבית תוכל לספק את השרות. או לחלופין לפתוח חנות וירטואלית – על כך בהמשך.
  • אתר אינטרנט נגיש וזמין בכל רגע. לא תראו אתר שאחרי שעה 17:00 ירשום שלט "סגור"
  • אתר אינטרנט מאפשר לשמור על קשר עם הלקוחות. הלקוחות שלך יוכלו להתעדכן באתר אם יש מוצרים חדשים שאתה מציע, יוכלו לראות איך המוצר נראה בלי להגיע לחנות פיזית, יוכלו להתעדכן אם יש אינפורמציה חדשה שעליהם לדעת לגבי השרות שאתה נותן וכו'.

מה כולל אתר תדמית?

אתר תדמית כשמו הוא, מציג את החברה ואת השרות שלה. אתר תדמית כולל כ 4-5 דפים:
  • תפריט קטגוריות שמלווה את כל דפי האתר
  • דף בית – צריך להיות מזמין – יכול לכלול טקסט קצר על החברה ותמונה / תמונות מתחלפות. אם אפשר אז שיהיו התמונות הכי יפות שיש לכם.
  • דף אודות – בו ניתן לראות טקסט הסבר אודות החברה, חזון, היסטוריה.
  • דף גלריה – מציגה תמונות של המוצרים / עבודות / שרות שהחברה נותנת.
  • דף צור קשר – פרטי התקשרות, טופס צור קשר
  • דף קישורים – בו ניתן להוסיף אתרים מומלצים מהתחום שלכם. תוכלו להשתמש בדף זה כדי ליצור החלפת קישורים אם אתרים אחרים.

שלב 1 – סקר שוק

לפני שאתם פונים לחברה שתקים לכם את האתר, תעשו סקר שוק באינטרנט בתחום שלכם. חפשו אחר אתרים שמספקים את אותו שרות שלכם וקחו מהם דברים שהייתם רוצים לראות באתר שלכם כמו סגנון עיצוב, סקאלת צבעים, סוג תוכן, אלו קטגוריות יהיו באתר כו'. שימו לב אלו אתרים נראים רע ודעו, שכזה אתר, אתם לא רוצים. כך תגיעו יותר מוכנים לחברה שתקים לכם את האתר.

שלב 2 – למצוא חברה שתקים את האתר שלכם

אם תרשמו בגוגל עיצוב אתרים או אתר תדמית, תגיעו להרבה מאוד חברות שמקימות אתרים. חשוב מאוד שהחברה שאתם בוחרים תדאג לעיצוב האתר, איפיון האתר, בנייתו - כך שיהיה מתאים לכל הדפדפנים.

שלב 3 – קניית דומיין ואכסון

שלב זה תוכלו לבצע בעצמכם עי חיפוש בגוגל: אכסון אתרים או שהחברה שמקימה לכם את האתר, היא זו שתאכסן לכם את האתר. בבחירת שם לדומיין – (שם האתר בכתובת האינטרנט) חשוב שהשם יהיה שם העסק או שישקף את העיסוק שלכם. השם צריך להיות קצר ופשוט להגיה בטלפון. ניתן לבדוק זמינות שם הדומיין כלומר אם הוא תפוס כבר עי מישהו אחר או לא באתרי אכסון אתרים ישנו שדה שבו מקלידים את השם שאתם רוצים ובוחרים סיומת co.il או com או כל סיומת אחרת. אם השם תפוס, נסו שם אחר.

שלב 4 – קידום האתר

מזל טוב! יש לכם אתר. כעט חשוב לקדם את האתר ולא לישון על זרי דפנה. על כך בפרק העוסק בקידום אתרים.


חזור למעלה
© כל הזכויות שמורות ל'המדיה' | עיצוב אתרים - גרייס דיזיין